неділю, 29 березня 2020 р.

У ФОКУСІ КНИГА

 



МАКСИМ ПЕТРЕНКО: Вітаю!

Це сторінка книги, яку я писав кілька років.

Я не збирався бути солдатом, я не збирався бути письменником, але став і тим і іншим добровільно. Інакше не міг.

До вашої уваги роман-щоденник добровольця 2014 року.

Закінчення Майдану, формування другого добровольчого батальйону НГУ, бойові дії, повернення на ротацію. Це все тут є.

Але у фокусі дещо інше.

Спілкування. Важливе, як кисень, в інформаційну епоху. Саме переписка дала можливість відновити цю історію в деталях.

Колишнє життя. Від нього важко відірватися, а чи можливо до нього повернутися?

Суспільство. Яким його бачить боєць?

Вибір... Він залежить від обставин та від нас. Якщо обставини існують об'єктивно , то єдине, що можна обирати - це себе у них.

І так. Тут усе справжнє. Кожен крок пережитий мною та іншими. 

І може бути пережитий тобою.

Тил – це важливо

Запитую Максима про те, з ким спілкувався після демобілізації.

– Найкраще, мабуть, мене розуміли переселенці (після повернення з війни – Є. П.). Серед мого київського оточення вони найчастіше дякували, розуміючи, що я переживаю, бо на власні очі бачили, що там відбувалося. Інші ж слухали здебільшого новини.

У книзі «Спокійної ночі» Петренко за основу бере власне листування під час війни. Сюжет охоплює події від 20 лютого до 24 липня 2014 року, згадується бій під Слов`янськом. Але великий акцент – на спілкуванні із тилом, і наскільки це важливо для перебування на війні.

Немає коментарів:

Дописати коментар