субота, 8 червня 2024 р.

"Здорові бібліотеки". Інформаційне повідомлення про участь

 Без здоров'я немає щастя. 

Доки здоров'я служить, то людина не тужить. 

Було б здоров'я, а все інше наживемо. 

Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду. 

Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.  

      Це українські прислів'я про здоров'я - про найцінніший скарб кожної людини.  Але все по-порядку... про враження від відвідування програми "Здорові бібліотеки" від БФ "Бібліотечна країна", модераторка Ірина Варламова. Враження - дуже позитивні, надихаючі і просто прекрасні

Коротенько про проєкт "Здорові бібліотеки". Проєкт «Здорові бібліотеки» передбачає роботу з 20 пілотними бібліотеками в громадах Львівської, Полтавської, Дніпропетровської, Рівненської областей. Мета проєкту: створення комплексної програми інформування громадян у пілотних громадах щодо профілактики неінфекційних захворювань через бібліотеки та літературу.

Проєкт «Здорові бібліотеки» базується на таких складових:

 Відбір, придбання та відправка книг для пілотних бібліотек на теми охорони здоров’я.

 Проведення лекцій для бібліотекарів на теми охорони здоров’я та профілактики неінфекційних захворювань.

 Організація зустрічей із авторами видань на теми охорони здоров’я.

 Обладнання «куточків здоров’я» в кожній пілотній бібліотеці.

 Організація стратегічної сесії/обговорення плану дій для бібліотекарів, менторська підтримка для бібліотекарів.

 Розробка інформаційних матеріалів про роль бібліотек в зміцненні здоров’я.

 Поширення досвіду реалізації проєкту/інформаційна кампанія https://livelibrary.com.ua/news/healthy-libraries/

Бібліотеки-учасниці проєкту отримали 1200 книг. Це науково-популярні книги про важливість фізичної активності, правильне харчування, психологічне здоров’я, книги для дорослих, а також і для дітей. Повний перелік книг можна подивитись на сторінці https://livelibrary.com.ua/product/healthy-books/

Київ. 6-7 червня відвідали простори Національної медичної бібліотеки, спілкувалися і зустрічалися з чудовими особистостями: психологинею Катериною Флекман, Ларисою Латиповою - ідеологинею жіночого руху в Україні, засновницею перших жіночих товариств, редакторкою журналу “Жіноча доля”, альманахів “Жіноча воля”, “Світ молоді” й іншими.




Немає коментарів:

Дописати коментар