Дрес-код — невід'ємна частина ділової культури, але вимоги до нього з часом стають усе більш м’якими. В 42% українських офісів співробітник може прийти на роботу в джинсах і футболці. Кожен четвертий роботодавець вимагає від підлеглих носіння одягу ділового стилю. І тільки 7% співробітників приречені на дотримання жорсткого корпоративного дрес-коду.
Звід правил, який регламентує стиль одягу співробітників або їхній зовнішній вигляд, є в 29% українських офісів, а ще третина роботодавців встановила негласний дрес-код. Тим не менше, більш ніж 40% «білих комірців» можуть не хвилюватись про відповідність свого зовнішнього вигляду офісним правилам.
Які ж вимоги ставить дресс-код? Переважно допускається носіння повсякденного одягу, за винятком вульгарного або неприпустимого (42%). Наприклад, багато роботодавців не схвалюють коротких спідниць, глибоких декольте, шльопанців, але толерантні до джинсів і футболок. У кожному четвертому офісі передбачений тільки офісний або діловий стиль: для жінок дозволені спідниці, блузки, офісні сукні, а для чоловіків — брюки, сорочки. А ось 7% офісних співробітників стверджують, що їм доводиться дотримуватись суворого ділового стилю, носити відповідну форму або діловий костюм. Решті пощастило більше: 28% «білих комірців» можуть ходити на роботу в будь-якому одязі.
«Охайний зовнішній вигляд дуже важливий для офісного співробітника, а правильно підібраний одяг може стати відмінним помічником у переговорах з потенційними партнерами. Адже кожен співробітник - це обличчя компанії, яку він представляє. Акуратний, строгий, але водночас жіночний стиль допоможе зберегти необхідну дистанцію та репутацію. На щастя, цьому сприяють модні тренди сезону 2013-2014: брючні костюми, спідниці-олівці та білі сорочки в чоловічому стилі. Але не потрібно забувати, що джинси можуть виглядати не менш елегантно, якщо їх поєднувати з класичним взуттям, сорочкою та піджаком» , - так прокоментувала особливості« офісної моди » Інна Єлісєєва, редактор жіночого онлайн-журналу IVONA bigmir) net.
Дуже рідко роботодавці прописують у корпоративних правилах і такі деталі, як припустимий макіяж співробітниць, використання парфумів, заборони на пірсинг або татуювання. Особливо суворі начальники можуть навіть вказувати в зводі корпоративних правил небажаний колір волосся. Найбільш жорстко дотримуватись дрес-коду вимушені працівники банківської сфери — їм доводиться ретельно звіряти свій гардероб із корпоративними правилами. https://grc.ua/article/14289
Пропонуємо прочитати:Гончаренко, К. Запитайте юриста: чи повинні ви дотримуватися дрес-коду? [Електронний ресурс] / Катерина Гончаренко.— Режим доступу: https://thepoint.rabota.ua/chy-povynni-vy-dotrymuvatysya-dres-kodu/
Етикет та манери поведінки[Електронний ресурс] / Катерина Гончаренко.— Режим доступу: http://etuket.com/appearance/208-dress-code.html
Негода, О. Правила офісного дрес-коду [Електронний ресурс] /Оксана Негода // Українська правда.— 2011.—7 вересня.— Режим доступу: https://life.pravda.com.ua/culture/2011/09/7/85387//
Одягаємося на роботу правильно: нюанси дрес-коду [Електронний ресурс] .— Режим доступу: https://volynonline.com/odyagayemosya-na-robotu-pravilno-nyuansi-dres-kodu/
Перше співбесіду, або чому влаштуватися на роботу складніше, ніж скласти іспит. Успішний досвід студентки на співбесідах Студентки на співбесіді [Електронний ресурс] 10.06.2020.— Режим доступу: https://9abest.ru/uk/business-online/pervoe-sobesedovanie-ili-pochemu-ustroitsya-na-rabotu-slozhnee-chem/
Питання про влаштування на роботу [Електронний ресурс].— Режим доступу: https://sites.google.com/site/pitannaprovlastuvannanarobotu/
Як одягатися на
роботу в державну установу? Стильний дрес-код у сучасному виконанні [Електронний
ресурс] .— Режим доступу: https://cutt.ly/KgOMIl0
Як пройти співбесіду при влаштуванні на роботу: п’ять секретів успіху[Електронний ресурс] / підготувала Олександра Демецька// Фармацевт Практик. — 2019. — №12.— Режим доступу: https://fp.com.ua/articles/yak-proyty-spivbesidu-na-robotu/
Немає коментарів:
Дописати коментар