середу, 22 квітня 2020 р.

УКРАЇНОЧКА НАТАЛЯ СУМСЬКА


22 квітня 1956 року народилася  НАТАЛІЯ СУМСЬКА.






 Українська акторка та телеведуча, провідна акторка Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка, Народна артистка України, лауреат Шевченківської премії (2008), лауреат Премії Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки.
Народилася в селі Катюжанка Київської області у спадковій родині акторів. Батьки — актори Національного театру ім. Івана Франка народний артист України В'ячеслав Сумський та заслужена артистка України Ганна Опанасенко-Сумська. До 10 років жила у Львові. В 1977 закінчила Київський державний інститут театрального мистецтва ім. І. Карпенка-Карого (майстерня Народного артиста України Анатолія Решетникова). 
З 1977 — акторка Національного академічного театру ім. Івана Франка. Від осені 2003 до початку 2010 — ведуча програми «Ключовий момент» на телеканалі «Інтер», випуск якої припинено попри досить високі рейтингові показники. Працює в театральній компанії «Бенюк і Хостікоєв». Є членом Комітету з Національної премії України імені Тараса Шевченка (з грудня 2016).
Дружина народного артиста Анатолія Хостікоєва. Має двох дітей: дочку Дарину Мамай-Сумську (1982) (від першого шлюбу з оператором Ігорем Мамаєм) та сина В'ячеслава Хостікоєва (1996). Молодша сестра — Ольга Сумська (1966).
Театральні роботи складають понад 33 ролей та 40 ролей в кінофільмах. Має понад 10 нагород.

«Наталка Полтавка»

У 1978 році Наталя зіграла головну роль Наталки в екранізації п’єси Івана Котляревського.
За сюжетом бідна дівчина Наталка з Полтавщини мала одружитись на багатії, якого зовсім не кохає. Історія стає ще драматичнішою, коли її коханий Петро повертається до села, як раз тоді, коли Наталка під впливом матері, дала згоду на одруження.
Стеф'юк "Ой мати мати" Natalka poltavka 1978 Ukrainian.



«Дударики»
В фільмі режисера Станіслава Клименко Наталя Сумська та Ярослав Гаврилюк зіграли головні ролі. Фільм знятий на великій кіностудії ім. Олександра Довженка. Пригодницький фільм розповідає історію сільського пастуха, який має надзвичайно талановитий голос та зустрічає на своєму шляху різних людей, серед яких опиняється красуня-рибачка.

ЧИТАЄМО ПРО НАТАЛЮ СУМСЬКУ

Сумська Наталя В'ячеславівна [Електронний ресурс].-- Режим доступу:  https://uk.wikipedia.org

Юшко, І. «Для мене театр - це якась благословенна історія» [Електронний ресурс] [У книгарні «Є», що по вулиці Лисенка у м. Києві, відбулася презентація книги «Анатолій Хостікоєв. Головна роль»]/ Ірина Юшко // Робітниче слово. -- 2013. -- № 44 (22 листопада).-- Режим доступу: https://swrailway.gov.ua/rabslovo/?aid=2954

«Театр для мене - не лише родина акторів В’ячеслава та Ганни СУМСЬКИХ, у якій я виросла. Це - улюблена справа, якою я займаюся все життя. Театр подарував мені особисту долю. Маючи стільки щедрот, хочу поділитися ними з тобою, дорогий читачу, а заразом і глядачу - бо ж усе, про що я згадую і розповідаю, - все це робилося для тебе. Адже без глядача театру не існує. Я пишу про актора, котрому ти аплодував, сидячи в залі, а я в цей час грала поряд з ним на сцені. Це і є моє життя, моє щастя. Це - ХОСТІКОЄВ».
Наталія СУМСЬКА

Немає коментарів:

Дописати коментар