четвер, 18 лютого 2021 р.

"За Україну, за її волю"

Літературно-музичний фрістайл


20 лютого 2014 загинуло найбільше активістів Майдану. Наступного дня, 21 лютого 2014 року, офіційна влада України юридично визнала жертвами загиблих мітингувальників Майдану. Цього ж дня на Майдані відбулося прощання із загиблими повстанцями, яких в жалобних промовах назвали «Небесною сотнею», а під час прощання з загиблими лунала жалобна пісня «Плине кача...», яка стала українським народним реквіємом.

Гей, пливе кача по Тисині...
Слова і музика народні. 
Гей, пливе кача по Тисині,
Ой, пливе кача по Тисині.
Мамко моя, не лай мені.
Мамко моя, не лай мені.
Залаєш ми в злу годину,
Ой, залаєш ми в злу годину.
Сам не знаю, де погину. Погину я в чужім краю,
Погину я в чужім краю.
Хто ж ми буде брати яму? Виберут ми чужі люде,
Ой виберут ми чужі люде,
Ци не жаль ти, мамко, буде?
Ой, ци не жаль ти, мамко, буде?
Ой як мені, синку, не жаль?
Як же мені, синку, не жаль?
Ти на моїм серцю лежав. Пливе кача по Тисині,
Ой, пливе кача по Тисині.
Мамко моя, не лай мені.

З цією піснею у виконанні гурту "Пікардійська терція" проводжали в останню путь Героїв Небесної Сотні...    

 
Незабаром в Україні відзначатиметься День Героїв Небесної Сотні. День відзначається щорічно 20 лютого згідно з Указом Президента від 11 лютого 2015 року «Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні». Пропонуємо вам добірку видань, які допоможуть "освіжити" в пам'яті події та відчути атмосферу тих часів. Ця колекція  книг створена 
Колекція [МАЙДАН У КНИЖКАХ] http://maidanmuseum.org/uk/node/459







Немає коментарів:

Дописати коментар