неділю, 8 жовтня 2017 р.

КРАЇНИ ЗДОРОВ'Я

ПРИСЛІВ'Я ПРО ЗДОРОВ'Я:


  • Здоров’я – усьому голова!
  • Бережи одяг поки новий, а здоров’я поки молодий.
  • Здоров’я дорожче за золото.
  • Без здоров’я, немає щастя.
  • Як немає сили, то і світ не милий!




Гра-подорож

Здоров’я — це найважливіша цінність для кожної людини. Багато прислів’їв і народних мудростей сказано в його честь. І неспроста, адже здоровому все по плечу... 

 Всесвітня організація охорони здоров'я визначає, що здоров'я - це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб або фізичних дефектів.
Здоров'я людини у ході історичного розвитку людства постійно змінювалося. Те, що тепер вважають нормою, раніше віднесли б до дивного, і навпаки. Колись вважалося  нормою робити операцію без наркозу...
В нашу епоху, коли наука розвивається, винайшли багато лікарських речовин , ліків та і стан здоров'я людини вивчається під мікроскопом, але люди не перестали хворіти. Тому дуже важливо знати кожному людський організм : його  будову, серцево-судинну систему і т. інше. Організм людини - це цілий світ, в, якому органи це, як країни , що живуть та функціонують своїм життям. І дуже важливо, що потрібно берегти своє здоров'я із самого дитинства, дотримуватися здорового образу життя.
Цікаво було подорожувати граючись і читаючи...













Хто здоров’я не цінує,
В того вибору нема:
Або він життя змарнує,
Або те його злама.
Ну, а хто здоров’ям важить,
До краплинки зберіга,
Той вам з радістю покаже,
Де черпається снага!

Бібліотечні джерела:
  1. До здоров'я - кроком руш! // Барвінок.-2017.-№9.- с. 14-15.
  2. Качеров, О.Б. Основи здоров'я і фізична культура.- К.,2003.
  3. Романюк, Н. Ідеальний природний кондиціонер // Колосок.- 2015.- №7.- С.20-27.
  4. Бригас, А. Кишеньковий убивця // Колосок.- 2014.- №2.- С.18-25.
  5. Я пізнаю  світ. Спорт.-К., 2002




Немає коментарів:

Дописати коментар