понеділок, 16 жовтня 2017 р.

ЗДОРОВЕ  ХАРЧУВАННЯ




Головне — здоровим бути

Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я — дбай!

Прислів’я про здоров’я

  • У здоровому тілі — здоровий дух.
  • Найбільше багатство — здоров’я.
  • Здоров’я — всьому голова.
  • Подивись на вид і не питай про здоров’я.
  • Без здоров’я нема щастя.
  • Весела та хороша думка — половина здоров’я.

   У Всесвітній організації здоров’я наголошують, що сьогодні населення планети споживає більше калорійної їжі, жирів, цукру і солі, а ось фруктів, овочів і цільнозернових продуктів в нашій їжі недостатньо. Правильно харчуватися потрібно з дитинства. В той час, як раціон кожної дитини може відрізнятися залежно від її індивідуальних потреб, сімейної культури харчування , звичок, рівня фізичної активності, основи здорового харчування – досить прості і однакові для кожного. Всесвітня організація здоров’я рекомендує 12 основних правил здорового харчування. Здорове харчування допоможе вберегтися від багатьох неінфекційних захворювань.
     Для дітей НВК "Ерудит" було проведено  бібліотечно-бібліографічне асорті з інтерактивними  елементами.

     Я – червоний помідорчик У салати і у борщик;...
 «Сидить дівчина в коморі, А коса її надворі» – Це про мене написали! Моркву здавна поважали...
Я – огірок, козак зелений, Ви не обійдетесь без мене!
 Я – капуста чепурненька, Мої платтячка смачненькі, Мене готують в будні й свята, Я вітамінами багата...
Ну, а я – буряк маленький, Зате який удаленький! Борщ без мене – і не страва...
     
 








Бібліографічні джерела:

  1. До здоров'я - кроком руш! Це твої дружбани  // Барвінок.- 2017.- №9.- С.14-15.
  2. До здоров'я - кроком руш!   // Барвінок.- 2017.- №7.- С.12-13.
  3. До здоров'я - кроком руш!   // Барвінок.- 2017.- №6.- С.14-15.
  4. Жукова І.М. Кулінарні секрети для юної господарки.- Донецьк, 2008.
  5. Український бутерброд  // Барвінок.- 2017.- №9.- С.14-15.

Немає коментарів:

Дописати коментар