понеділок, 19 вересня 2016 р.

Провідник твого читання


Наша бібліотека прийняла участь у загальносистемному конкурсі серед бібліотек ЦБС Солом`янського району м. Києва на краще міні есе "Я і моя професія".

Пропонуємо Вашій увазі ознайомитися з нашим міні есе 
"Провідник твого читання"

Автор: Олена Губанкова, зав. відділом обслуговування БСЧ ім. О. Гончара

   Завжди ставлю собі запитання: як можна навчити любити читати? Або любиш, або ні. Але можна зацікавити, навіть заінтригувати.

   Є проблема – підліток не любить читати. Йому більше подобається грати на планшеті, це зрозуміло. Але я спробую допомогти йому.

   Світ справжньої літератури тим і важливий, що людина вертається з нього  іншою, наповненою вражень…
   Любити читати – це прикрасити нелегкі години, які неминуче є  в житті у кожного, і зробити їх наповненими уявою, насолодою, фантазією. Людина відкриває для себе персонажів, які стають близькими та справжніми, хоча їх в свій час вигадали письменники: Швейк, Скарлетт, Гаррі та Герміона, Холмс, Робін Гуд, Гамлет…  Читачеві добре – він сам може вибрати собі письменників та героїв. А потім можна перечитувати знакові для себе твори. Суть не в тому, щоб примусити людину читати, а щоб примусити її думати.
   І знову підліток зі списком літератури, з розгубленим поглядом… Бо він не любить читати. Вірніше, він думає, що не любить . А я спробую переконати в  протилежному. Бо я – провідник. Мої подруги-колеги також провідники у цей дивовижний світ літератури.  Так, в нас чудова професія.
   Я відкриваю портал читання для всіх бажаючих і для тих, що ще вагаються, ми допомагаємо зробити крок вперед.
   Це портал для спрямованих та допитливих людей. Люди повинні бути щасливими.

Немає коментарів:

Дописати коментар