неділю, 19 червня 2022 р.

Повертайся, татусю...Повертайся, татусю, скоріше. Літературно патріотичні читання




Вірші про тата

 Все на світі вміє тато

Все на світі вміє тато:
І шпаківню змайструвати,
Вміє довгий цвях забити,
Може борщ смачний зварити,
Вміє рибу він ловити,
Мамі дарувати квіти,
Смажить шашлики у лісі
Та казки читать Марисі,
Запускати в небо зміїв…
Все на світі татко вміє!
От якби ж ще для сестрички
Він навчивсь плести косички!..
Автор: Тетяна Корольова

 У тата

На коліні гарно в тата,
мов на конику, скакати!
А на справжньому коні
трохи боязно мені.
Він не вміє готувати
І млинців не напече,
Та як гарно вкупі грати:
М’яч від тата не втече
Автор: А. Костецький


Я навчаюся у тата

Мої руки незупинні то у фарбі, то у глині.
Що не вміють руки нині – перейнять скоріш повинні.
Я навчаюся у тата молоток в руках тримати.
Скоро буду майструвати, бо навчаюся у тата!
Автор: Петро Осадчук

Рідний тато

Тату, рідний, мусиш знати –
Ти найкращий в світі тато!
Добрий, сильний та стрункий:
Хіба є де ще такий?
Будь упевненим, мій тату,
Що тебе я буду вартий.
Все робитиму, як ти,
Треба тільки підрости!
Автор: Сергій Гордієнко



Мій тато

Як з усього світу татків
Всіх докупи позбирати,
А тоді мене спитати:
— Котрий найдорожчий тато?
— Мій, — скажу я без запинки,
І то буде правда чиста,
Як з дитячої сльозинки
Крапелиночка іскриста.
Ви своїх татів хваліте,
Величайте, — я не дбаю —
Та за всі скарби на світі
Я свого не проміняю.
Автор невідомий

 Тато 

У мене є тато!
Запитаєте, який він?
Самий сильний тато,
Самий хоробрий воїн!
Добрий. Самий розумний.
Як не похвалитися?
Татом тільки з мамою
Можна поділитися.
У мене є тато!
Все одно, який він!
Кращий в світі тато,
Бо ВІН МІЙ!
Автор: Тетяна Бокова


Немає коментарів:

Дописати коментар