вівторок, 5 грудня 2017 р.

Україна - наша Батьківщина

Молитва за Україну

Боже, подаруй мені слова!
За Украйну рідну помолюся,
За любов, за щастя, за жнива,
За пісні коханої матусі.
Хай міцніє кожен чесний рід,
Благодать осяює людину
І квітує щедро Божий світ.
Вірю я - Ти любиш Україну!


     Ми живемо в Україні. Це наша держава, це наша Батьківщина. Це не тільки земля, на якій ти народився та проживаєш, а й уся духовна спадщина наших пращурів, яку мусимо плекати й примножувати скрізь і завжди.
 В рамках свята "Україна - наша Батьківщина"  у середній школі №12 сьогодні працівники нашої бібліотеки провели огляд літератури "Україна - рідний край".  










Бібліотечні джерела:
  1. Моя Україна. Ілюстрована енциклопедія для дітей. - Харків, 2006 
  2. Найцікавіше про Україну у питаннях та відповідях. - Харків, 2007
  3. Рідна країна моя - Україна. Автор-укладач Богатиренко М. - Донецьк, 2008
  4. Сердюк О. Найцікавіші місця України. - Харків, 2008
  5. Сокол А. Моя країна - Україна. - Чернігів, 2004

Немає коментарів:

Дописати коментар